© Salvador Salom Climent 2010-2014

dimecres, 17 de març del 2010

Graffittisssssss. BadalonA


GRAFFITTIS de BadalonA I

Rambla de Sant Joan- Autopista del Maresme.



Tinc que reconeixer que en un principi, no he segut mai d'apreciar la cosa urbana, més aviat rebutjava aquesta mena de manifestacions que em semblaven massa subculturals per al meu gust.


Com que tampoc aprecio gens la invariabilitat de les coses, ara si¡¡¡, m'ha agradat profundament fer una parada amb la meva bicicleta "urbana", fotografiar en moviment tots aquests dibuixos, mentres el transit de les cinc de la tarda omplia de soroll aquest pont ara ple de sentit.


No m'he parat a veure ben be, que significat te cada simbol, cada imatge, cada..... Fins i tot per a mi això sería massa friki, tan sols he volgut tindre una impressió d'impacte¡¡¡ una vista d'a prop, a peu de carrer, la mateixa vista que tenen els anònims creadors.


Próximament tornaré a unes altres hores, la llum no sempre és la més adequada, sense ser massa tècnic, m'hesentit petit per tal de treure des de diversos punt de vista dibuixos tan grans.


Individualment també tenen la seva gracia, és curiós com uns dibuixos que habitualment es veuen quan estem dintre del cotxe i anem de pas, estan totalment plens de detalls que individualment tenen una força gràfica i un impacte increible.






Em quedo pel moment, sense desmereixer en absolut tots i cada un dels altres amb aquest rellotge estrany que no se ben be de que va.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada