© Salvador Salom Climent 2010-2014

dilluns, 2 d’agost del 2010

La Tarongeta en València.

   Ja ben acostumat a rodar pels carrers de Badalona i Barcelona, aquesta experiència Valenciana ha estat exòtica i intensa. Quan jo vivia a València, la bicicleta per a mi era cosa de camp, recorde encara com alguna vegada m'han increpat acaloradament des d'una bici, mentres jo des d'el meu Ford fiesta 1000 no entenia que estava ocupant un carril bici. Ha plogut molt des d'allò, diria que moltissim, també malgrat que encara queda molt per fer, la cultura de la bici, ha millorat lenta però inexorablement i he comprovat com València a banda de ser excepcionalment adequada meteorologica i orogràficament, compta ara amb una bona i útil xarxa de carrils per anar on vullgam. La veritable artèria d'aquesta xarxa és sens dubte el riu, amb els seus jardins, travessant la ciutat de oest a est, és com una autopista de luxe per a bicicletes, amb nombroses sortides i un recorregut molt molt agradable. He fet uns quants videos d'aquestes sortides que ens poden donar una idea d'el que estic parlant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada