© Salvador Salom Climent 2010-2014

dijous, 1 de juliol del 2010

Canvi de rodes a la Brompton.

Be, després de ja 8 mesos amb la Brompton i un bon grapat de kilòmetres per què allà on vaig me l'emporto, i ja havent-la portat a la primera revisió, on no ha hagut res de comentar excepte que es va afluixar el triangle de darrere dels seu eix, cosa que em va espantar al adonar-me'n, i que sembla bastant habitual quan la bicicleta és nova, doncs be, la cosa més negativa i que m'ha molestat cada una de les vegades que ha passat, per la seva inoportunitat ha segut el tema punxades. Ja tenia decidit fer el canvi a les conegudes rodes Schwalbe marathon plus, però es clar que hagues volgut amortitzar mes les de serie, que tot hi ha que dir-ho, amb un asfalt "absolutament" llis son ràpides i sembla que voles sobre el carrer (gairebé impossible de trovar al meu hàbitat de Badalona, capital de les obres 2010). Ara, com troves una pedreta, surt disparada com una bala¡¡ i notes sobre el cos totes i cada una de les moltissimes irregularitats del terreny, al final amb pensaments obsessius de  "ara punxo", "ja he  punxat", "punxaré". Jo crec que sis punxades son suficients per canviar les punyeteres rodes.


Aquestes son les magnífiques Schwalbe marathon plus, acomparades amb les altres no hi ha color, la part que toca sobre l'asfalt, es gruixuda i no com un paper de fumar, al final ja tot pessigat que eren les de sèrie, a més funcionen amb una mica menys de pressió i això és nota en confortabilitat de marxa més del que pensava. Potser al primer moment semblen pesades de condüir, una sensació momentània que en un parell de dies va desapareixer totalment, la marxa sobre algun tros de terra solta, em pareix sensiblement més segura i només em faltaria per provar la pluja, però amb el dibuix que porten, crec que puc suposar encertadament que superaran en molt a les originals, amb les quals he derrapat alguna vegada, sense consequencies per què actuo amb molta prudència sempre quan plou (reminiscències de la vespa)




     El dibuix de serp de la banda de rodadura, es fins i tot inspirador, es nota massa que estava ben cremat de les altres, de fet no se molt be si es general aquest descontent, per què veig moltes Brompton amb les rodes de sèrie i ningú m'havia contat que això passes amb tanta frequència. M'agradaria que exixtira un model tot terreny per a la brompton, però crec que no n'hi ha moltes més opcions que aquestes, no obstant, estic molt molt content del canvi.



1 comentari:

  1. Bona elecció! per fer terrenys mixtes son tot un encert. Són un tanque i més nobles de conducció.
    A disfrutarles durant molt, molt temps:)Bona el texturitzat de la rodadura...Realment inspirador.
    Salut!

    ResponElimina