© Salvador Salom Climent 2010-2014

dijous, 22 d’abril del 2010

Sant Jeroni de la Murtra.


     El diumenge vam anar amb intenció de passetjar una mica pel camp al voltant de sant Jeroni de la Murtra, un entorn prop de la ciutat, agradable i amb aquest hivern de plujes, amb una naturalesa més verda de l'habitual. Per sorpresa ens vam trobar el monestir de Sant Jeroni obert, no se per quina casualitat, vam poder visitar-lo una mica per dintre i fer una bona sessió fotogràfica. Tinc que reconeixer que em va agradar molt, malgrat el seu aspecte deixat que contrasta amb la seva importància històrica, (mai m'ho explicaré per què), conserva aquest sabor de la època que representa i un bon grapat de coses i racons molt molt vells.

                                                  

El patí central te vegetació bastant ben conservada i una vella font de pedra funcionant



Al voltant del pati central n'hi han aquests corredors amb arcs i escuts, algun restaurat, els altres fets pols, però de lluny la forma dona el pego.




Detalls de figures restaurades a les columnes.




La porta principal d'entrada.





I una cosa que desconeixia jo era per que el nom de la murtra i resulta que a aquest pati hi viu un exemplar arbori excepcionalment vell de murtra.







Ben restaurat, pero només un de tots.




Aquest racó exterior amb les liles en flor i la porta de ferro trencada, un ambient fantasmal.




I un angelet , be, només un exemple de les moltes mes fotografies que hem fet, m'ha encantat i probablement tornarem ara que sabem que el primer diumenge de cada mes, està obert de 10 a 12 hores.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada